”Du får alltid personlig service”
I mer än tio år har Susanne Gehnich servat bilen hos Upplands Motor. Hon uppskattar de öppna verkstäderna och det personliga bemötandet.
Bilen är ett andra hem för Susanne Gehnich. Hon bor på landet långt från kollektivtrafiken och reser ofta för att träna och tävla med hunden. När det är dags att serva bilen väljer hon alltid Upplands Motor, trots att det inte är det geografiskt närmsta alternativet.
- Hos Upplands Motor finns ingen massproduktion utan du får en väldigt personlig service. Jag har min egen personliga servicetekniker och har lärt känna flera i personalen. Alla är trevliga och säger hej när man kommer, säger Susanne Gehnich.
Öppenheten i verkstäderna är något hon uppskattar.
- Upplands Motors verkstäder är öppna, rena och snygga. Som kund ser du vad som händer och vilket jobb som görs med din bil, säger Susanne Gehnich som alltid kliver direkt in i verkstaden för att prata med sin servicetekniker. När servicen av bilen väl startar använder hon tiden för att ta hand om sig själv.
- Först frukost, sedan tar jag en runda med hunden. Det är vad jag hinner med, sedan är bilen servad och klar.
Vi hjälper dig!
Chatta med oss, ring oss på 0771-900 100 eller maila oss på kundservice@upplandsmotor.se så hjälper vi dig. Vår kundservice är bemannad 07-18 varje vardag.
Relaterade nyheter
-
”Viktigt med en partner som är proaktiv”
CERTEGO beställer samtliga bilar från Upplands Motor.
-
“Vi måste alltid kunna hålla oss rullande”
Läs om hur Upplands Motor hjälpte Carrier Transport genom att lösa en stor lastbilsbeställning på ett snabbt och enkelt sätt.
-
Nyckeln till ett lyckat samarbete med DHL
Morgan Wörding som är fordonsansvarig på DHL uppskattar helhetslösningarna hos Upplands Motor